سایت خدمات گل آرایی و بادکنک آرایی مجالس سورا دیزاین
سایت خدمات گل آرایی و بادکنک آرایی مجالس سورا دیزاین

سفارش گل آرایی بادکنک آرایی خدمات مجالس خود را به سورادیزاین بسپارید

تاریخچه بادکنک آرایی

بادکنک آرایی و بررسی کلی آن

برای تزیین بادکنک روش های بسیار جذاب و سرگرم کننده ای وجود دارد. اگر در حال برنامه ریزی برای مهمانی و جشن خود هستید و میخواهید کاری خلاقانه و زیبا با بادکنک انجام دهید و دکوراسیونی زیبا خلق کنید میتوانید با ما در ارتباط باشید و از مشورت ما بهره مند شوید.
قبل از اینکه بریم سراغ نمونه کارهای خودمون در زمینه بادکنک آرایی بهتر است که قبل از آن کمی از پیشینه بادکنک و گونه های مختلف آن با خبر شوید.

پیشینیه تاریخچه بادکنک

خیلی قبل تر از تولید و استفاده از بادکنک های صنعتی انسان ها از بادکنک های طبیعی استفاده میکردند.به این صورت که از مثانه گوسفند و گاو با دمیدن در داخل آن استفاده میشد تا باد شود.
با گره زدن سر آن باعث میشد که به شکل بادکنک های امروزی در آید. این گونه بادکنک ها حتی در اروپا نیز استفاده میشد.

تاریخچه بادکنک آرایی

گونه های مختلف بادکنک

گونه های مختلف بادکنک

امروزه بادکنک ها دارای تنوع های مختلفی هستند.تفاوت ماده اولیه تشکیل دهنده بادکنک و اشکال گوناگون آن عامل های اصلی تنوع بادکنک هستند. ماده اولیه بادکنک ها عمدتا لاتکس که از صمغ درخت کائوچو به دست می آید و فویل های زر ورقی بدست میآید.در بازار نیز عمدتا بادکنک ها بر اساس این دو ماده اولیه با نام های بادکنک لاتکسی و فویلی وجود دارند.

آنلاین هستیم 🙂

کاربران عزیزی که نیاز به مشاوره دارند میتوانید از این بخش اقدام نمایند و یا در صورت تمایل شماره تلفن خود را ارسال نموده تا کارشناسان سورادیزاین در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

بادکنک های فویلی:

بادکنک های فویلی را میتوان بر خلاف بادکنک های لاتکسی به اشکال مختلف ساخت و روی آن کار چاپ انجام داد. در مورد ماندگاری هم بادکنک های فویلی نسبت به لاتکس دوام بیشتری دارند و میتوان چندین بار از انها استفاده نمود. بادکنک های فویلی انواع مختلفی دارند که در زیر مشاهده میکنید:

بادکنک فویلی عددی :

از مدل بادکنک های فویلی عددی در کنار و یا به جای شمع تولد برای نشان دادن سن تولد استفاده میشود و دارای رنگ ها و اشکال و فرم های مختلفی است.

بادکنک فویلی با حروف الفبا :

از این مدل بادکنک های حروفی میتوان برای نشان دادن کلمه ای خاص مثل اسم ( نام فرد ) یا کلمه ( تولدت مبارک ) استفاده نمود.

شخصیت های کارتونی :

در بیشتر موارد مربوط به شخصیت های کارتونی مورد علاقه کودکان میباشد مثلا ( مرد عنکبوتی و یا باب اسفنجی )

 

اشکال پر کاربرد :

مانند قلب و لب و غیره که در جشن های مختلف مانند جشن سالگرد ازدواج یا ولنتاین و غیره استفاده میشود.

بادکنک های لاتکس

بادکنک های لاتکس :

بادکنک های فویلی

بادکنک های لاتکس هم از تنوع بالایی برخوردارند و استفاده های خاص خود را با توجه به شرایط مختلف دارند.

بادکنک ساده لاتکس :

که در سه نوع مات و براق و شفاف موجود است.ترکیب این سه نوع بدون در نظر گرفتن شرایط ناهماهنگی به وجود میاورد که باید دقت کافی به کار برد.

بادکنک های ماری و استوانه ای :

نوع دیگری از بادکنک های لاتکس میباشد که بسیار محبوب و پر استفاده است. باد کردن این بادکنک ها از طریق دهان کار سختی است. از این رو میتوان جهت راحتی در باد کردن انها از طریق تلمبه و یا پمپ باد اقدام نمود. بادکنک های ماری انواع و اشکال مختلفی دارند که چند نمونه از انها را به شما معرفی میکنیم.

بوبو بالن :

که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده و نمونه ای از بادکنک های لاتکس میباشد. بوبو بالن ها در تاریکی و یا فضاهای نیمه تاریک جذابیت زیادی دارند. زیرا میتوان در داخل انها از چراغ و لامپ استفاده نمود.

بادکنک های شب تاب یا بلک لایت :

این مدل بادکنک هم از جنس لاتکس میباشد و داخل آنها چراغ های ال ای دی قرار میگیرد که در شب و تاریکی از خود نور تولید میکند. مکان های تاریک در شب مثلا در جشن هایی که در باغ هستند کاربرد زیادی دارند.

بادکنک های ابی :

که دارای نی های ریزی در انتهای آن هستند که از طریق شلنگ آب میتوان داخل آنها آب ریختو آنها را باد کرد.در فصل گرم و برای آب بازی استفاده از آنها بین کودکان دارای جذابیت است.

بادکنک کرومی :

یا آینه ای که گزینه مناسبی برای جشن های لاکچری بین عموم استفاده میشود.

بادکنک های پولکی :

یا بادکنک های گرافیتی هم به تازگی بسیار پرطرفدار شده است.هم از دانه های رنگی و هم از کاغذ های پولکی رنگی در داخل این بادکنک ها استفاده میشود. معمولا بادکنک های پولکی شفاف و بی رنگ هستند.

بادکنک طرح دار :

یا بادکنک آبرنگی نوعی دیگر از بادکنک های لاتکس میباشد. بادکنک های خال خالی یا نقش قلب و ستاره و لب یا نوشته های مختلف روی بادکنک در این دسته قرار میگیرد.

بادکنک تعیین جنسیت :

برای جشن های تعیین جنسیت بچه ها استفاده میشود.دارای انواع گوناگونی است و به طور مثال بادکن های بزرگی که روی آن علامت تعجب یا جملاتی مانند دختر یا پسر؟ نوشته شده است.

ما برای شما بهترین تزئینات بادکنک را مطابق با نیاز مشتری از ظرافت و پیچیدگی گرفته تا شاد و رنگارنگ ارائه میدهیم.
این تیم در زمینه بادکنک آرایی تخصص دارد. ما طاق ستون دسته گل حیوانات و اعداد و حروف برای نمایش بادکنک های منحصر به فرد شما میسازیم. تمام دکوراسیون بادکنک برای شما با سلیقه شما ساخته میشود.شما رنگ ها ارتفاع و طرح ها را انتخاب میکنید و ما برای راه اندازی به محل شما می آییم.
تیم ما طاق بادکنک برای مهمانی های اداری، مهمانی های خصوصی یا جشن های شرکتی،افتتاحیه ها همایش ها بادکنک آرایی در عروسی، بادکنک های تولد، تزئینات ارتقای شغلی تبریک، تزئینات فارغ التحصیلی مدرسه، جشن های شاد مدرسه، تزئین رویدادهای ورزشی، و موارد دیگر در خدمت شماست.
بادکنک ها به همه رویدادها و اتفاقات زندگی می بخشند . چه مکان شما کوچک باشد چه بزرگ، بادکنک ها مطمئناً تأثیر بصری ایجاد می کنند. این می تواند هر نوع جشن و مراسمی باشد، مطمئن باشید که ما میتوانیم برای هر رویدادی مناسب باشیم.

سورادیزاین ارائه دهنده خدمات مجالس | گل آرایی | بادکنک آرایی و آموزش گل آرایی

آخرین مقالات مربوط به بادکنک آرایی

retail-2-footer-icon.png

خبرنامه سورا دیزاین

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین متدهای طراحی در خبرنامه ثبت‌نام کنید.